Handelsbetingelser

Handelsbetingelserne gælder ethvert køb, der foretages på Jolax.dk. Du skal som kunde acceptere betingelserne inden dit køb kan gennemføres.

Webshoppen ejes af Herning Special Væveri A/S og drives på adressen Virkelyst 42, 7400 Herning.

Jolax.dk indgår kun handelsaftaler med personer over 18 år. Aftaler med børn og unge under 18 år, kan kun indgås af forældre eller andre, der lovligt kan handle på ham eller hendes vegne.

 

Bestilling

Bestillingen af Jolax’s produkter foregår via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, der ikke forefindes på vores website, er du velkommen til at kontakte os.

Når du handler med Jolax.dk indgås alle aftaler på dansk.

 

Priser

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.

 

Betaling

Jolax.dk modtager følgende kreditkort:

Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard

 

Levering

Varerne fragtes omkostningsfrit til alle vore kunder. Levering af bestilte varer vil primært ske indenfor 1-3 hverdage. Ved længere leveringstid vil kunden blive informeret herom.

 

Fragt

Vi anvender primært PostNord til vores forsendelser.

 

Fortrydelsesret

Jolax.dk tilbyder 14 dages fortrydelsesret på dit køb. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis det viser sig at varen har været brugt forkert, hvilket åbenlyst har forringet varens salgsværdi.

Hvis du fortryder købet skal varen returneres ved personlig returnering eller per post til følgende adresse:

Jolax Tæpper
Virkelyst 42
7400 Herning

Efter returnering vil det fulde beløb for tæppet blive overført til det kort, som du har valgt at betale varen med. Dette sker lige så snart vi har modtaget og kontrolleret, at varen lever op til reglerne om fortrydelsesret. Portoen betales af køber.

 

Reklamation

Når du handler på Jolax.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette indebærer, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete reklamation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Reklamtionen skal ske inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at din reklamation sker så hurtigt som muligt. Reklamationen vil altid være rettidig, såfremt den sker inden for to måneder efter at fejlen er opdaget.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis de (rimelige) fragtomkostninger, der er forbundet med at sende varen tilbage til os.